måndag 8 juni 2009

TerminatorTerminatorTerminatorTerminator

Hejsan alla glada :) Dagen har gått ut på o hinna se alla tre Terminator filmerna för tanken var att jag skulle se Terminator Salvation på bion ikväll men de blev inte av.

Men nu över till något som ni kommer tycka är så ointressant att ni kommer sluta läsa:
Jag fastnade för att de är massa fel i andra filmen som året de utspelar sej, Johns ålder och även Sarahs ålder. För i tredje filmen står de på Sarahs gravsten att hon är född 1959 och då är hon 35år 1994 (då den andra filmen ska utspela sej) men i den andra filmen säger dom att hon är 29 (vilket innebär att hon är 18/19 i första filmen) och de står när T-1000 (terminatorn som vill ha dö på John) söker efter John i polisregistret att John är 10år då och då borde det vara 1995 eftersom han föddes 1985 men i tredje filmen säger han att han var tretton år då.
Nån som fatta nått av vad jag nyss skrev för de gör knappt jag själv!?

2 kommentarer:

Madde sa...

hmm det där lät ju helt weird! visst är 2:an den bästa? =)

Hanna sa...

haha kankse för snubben men tror jag röstar på ettan faktist.