onsdag 12 augusti 2009

anywhere you go i'll follow you

har insett att de inte är en enda jäkel som läser denna blogg (o detta avgör jag genom o kolla folk som kommenterar eftersom jag inte har den blekaste aning om hur man kollar hur många de har varit inne på bloggen) men, fan, vem bryr sej, kan ju va kul o kolla back some day o se vad man har hållit på med.
Har iallafall nyss kollat på How to lose a guy in 10 days (hos mormor) o blir som vanligt såå kär i både Kate Hudson och Matthew McConaughey.

Mina dagar här i Göteborg har varit underbara, kan inte fatta att vi har hunnit med så mycke på så få dagar,känns som att jag har varit här i flera veckor så mycke vi har gjort. chipchipohajk

6 kommentarer:

Madde sa...

men jag läser den =)
fattar inte hur du kan bli kär i han :S

Hanna sa...

haha ja men gumman du är typ den nda :)
nä men vi har ju som aldrig haft samma smak o tycke, men de ska vi ju va glada för ;P

Madde sa...

hehe! tror du det? men har du ingen statistiklista du kan kolla?
haha näe vi har ju som tur inte det... verkligen inte och som sagt, det kanske vi ska va glada för

Hanna sa...

ja men typ. men som sagt de spelar mej ingen roll, de som är meningen är meningen.
ja men eller hur då får vi dom för oss själva :P men några delar vi ju redan på, o på tal om, när ska vi se på nån film? ;)

Madde sa...

Ja men nångång i veckan eller till helgen.. spelar som ingen roll =)

sabulous sa...

Ja laser!!!!