torsdag 28 januari 2010

Do You!?

hej o gubben blå!
eftersom jag inte fick någon reaktion på fejjan så får jag väl skriva om de här också (för jag måste ju ha all uppmärksamhet) såhär va de iallafall, jag tog mej inte ut genom ytter dörren, lillebror ringde o kolla om de va någon snövall till våran infart o de va de ju så klart så jag tänkte vara duktig o skotta bort lite så han kunde ta sej in. Så på med täckbyxor o snowjoggings o hela kittet men till min fasa så går inte dörren o öppna jag vet inte om den är låst eftersom det varken går o vrida till höger eller vänster så de blev o klä av sej igen o vänta på att bror kom hem o kolla från utsidan om de var låst eller inte. Det var låst så jag fick med alla mina krafter försöka o öppna o tillslut med en handduks hjälp fick jag upp den o så var de bara o "axla" upp dörren! De va ju som tur that I didn´t hade nothing to do and nowhere to go!!!

1 kommentar:

sabulous sa...

Ahahahahhahahahahahhahah!!!!!!!!!!!!!!!