onsdag 27 maj 2009

I Love You Shia

hej igen såhär 20 dagar efter mitt förra inlägg. Fick upp min bloggnings gnista igen pga av Nadjas fina kommentar som jag såg nu :)
Har hänt massor sen förra gången jag blogga o har tyvärr inte tid o skriva de nu. De konstiga me mitt liv just nu är att jag inte hinner me allt jag vill göra fast jag inte har nått jobb, hur kan detta vara sant!? Jag vet inte om jag har sagt att jag har börjat plugga matematik B på distans men de har jag iallafall o jag är inne på min femte vecka av tio. Hade del prov i söndags o jag hade turen o få 11 poäng o man var tvungen o få 11 för o få godkänt så får bli o plugga mycke mer än jag gjort tidigare.

I helgen äre yran o jag kommer aldrig glömma yran när jag o Nadja bråkade sååå för att jag ville säga hej till min dåvarande pojkvän. De va tider de.
Men denna yra ska Johanna o Emma komma hit o jag ska äntligen få kolla på brännbollen också o inte bara festa på området.

nu kom transformers på canal plus måste ju kolla på snyggingen lite innan de blir o räkna matte. Kram på er alla.

1 kommentar:

Madde sa...

wihoo! det ska faktiskt bli riktigt kul att kolla brännboll.. kommer va sjukt mycket folk där ju =)