onsdag 8 april 2009

änteligen internet

Ja då har man äntligen fått tillbaka sitt internet o man kommer bli dator beroende igen. Kom iofs o tänka på att jag har klarat mej utan internet mycket bättre än jag själv kunnat tro. Kanske va lika bra att inte ha något så man gör något annat än o sitta framför datorn hela tiden men när man ändå måste betala för de så vill man ju ha de. Nu kommer jag gå tillbaka till soffpotatis o kolla massa serier ist för o va på wii brädan. Haha tragiska jag!!! Kan man bli mer nörd när man är både data nörd o wii nörd och sen sitta o klaga på de i en logg/blogg/dagbok???????

3 kommentarer:

Nadja sa...

haha du ar ingen nord gumman :)

Madde sa...

haha ja men nördar är vi allihopa! sen kan du ju faktiskt göra bådeoch :P

Madde sa...

ja faktiskt.. tråkigt att inte få respons.. jag orkar ju itne responsa om ingen responsar på mig