onsdag 15 april 2009

Happy 25th and Merry Christmas To Me

Så nu är våren verkligen på G man kan se snön försvinna medans man ser på, idag skottade jag ner lite snö på asfalten o satte mej på bron o njöt o man bara såg hur snön försvann o gräsmattan kommer också fram mer o mer. Underbara dagar. Och bara för att jag säger så så kommer de o snöa i morgon.

Just de ja jag tog hem min cykel igår va tvungen o hacka loss den sista delen med en skruvmejsel men nu är den hemma, stackaren som har legat under snö hela vintern men med lite 5-56 o hjälp av pappa att böja till styret så va den så gott som ny. Så jag blev sugen på att ta mej en cykel tur idag o jag tänkte hämta mina bad grejer som jag glömt hos Madde i evigheter så självklart hittar jag inte nyckeln så de blev ingen cykeltur för mej. Men nu har jag hittat nyckeln o lagt de på sin rätta plats. Så jag är redo o cykla till mitt upprop i morgon, är lite nervös om jag ska vara ärlig men väldigt peppad o motiverad.

Oj höll på o glömma de viktigaste som hänt idag. Min underbara lillebror köpte den snyggaste skinnjackan i stan till mej är man inte lite glad, så imorgon blir det o ha skinnjacka o skina på stan.

1 kommentar:

Madde sa...

mäh! vilken snäll lillebror du har =)