torsdag 16 april 2009

Jag ser de snöar! Jag ser de snöar!

Jaha självklart försov jag mej till uppropet eller försov o försov jag hade ju hunnit men då hade jag sett ut som en häxa o jag skulle ju vara snyggast i stan idag, men jag vet att de inte gör nått om man inte är på uppropet när man redan gått där förut så jag ringde till trevliga Ulf o sa att jag inte kunde komma o han sa att de inte var några problem och frågade om jag hade bestämt takt än men då sa jag att jag va tvungen o kolla med min kompis först eftersom vi skulle ta den tillsammans o plugga ihop o då kom de fram de jag kände på mej o sa till Madde igår att hon börjar en vecka efter mej eftersom hon aldrig gått där förut så va hon tvungen o ha ett riktigt upprop o att hennes kurs börjar den 27:de men som tur va så kunde Ulf göra så att jag också började då.
Såg även att kursen bara var på 50p o alla kurser jag gått (o hoppat av) har varit på 100p så man kan bli klar ganska snabbt även om man nu skulle gå kvartstid vilken är den långsammaste tiden man kan gå, är man färdig på 10 veckor. Men ska nog försöka få med Madde på halvtid för de brukar jag klara mej gått o väl på. Men det är hon som bestämmer.

Nä nu ska jag aktivera mej Ha en Underbar Dag!

Inga kommentarer: