torsdag 30 april 2009

Morgonstund har guld i mund

Hejsan Hanna Olsson heter jag o har världens sämsta morgon humör. Hade nästan glömt bort vilken dålig morgon människa jag är. Bad mamma väcka mej innan hon for till jobbet idag alltid trevligare o bli väckt av en människa än mobilen plus att jag ska hinna me så mycke idag innan grillningen. Men Marcus klev tydligen inte upp i tid tyckte mor så hon va o fråga honom vid sju om han inte skulle ta o kliva upp o de vaknade jag av, så när mamma kom en timma senare o fråga om jag va vaken sa jag i en arg ton, ja de har jag varit länge!!! bara för att jag blev väckt när mamma va o kolla till Mackan. Så nu har jag jätte dåligt samvete stackars mamma som är snäll o väcker mej som halvt får en utskällning av mej för att jag är en sådan dålig morgon människa måste nästan ta o ringa henne o säga förlåt.

3 kommentarer:

Madde sa...

Ja ring till din mamma nu :P
tror det kommer bli riktigt kul ikväll... är du pepp?

sabulous sa...

din mamma e fin hon! :)

Hanna sa...

ja visst är hon :)