torsdag 26 mars 2009

Wiiiiiiiiiiiii!!!

Har stått på wii brädan i ca tre timmar nu på morgonen började med träning men sen blev de bara massa lek men va tvungen o sluta för jag är en sådan dålig förlorare ville bara slänga iväg brädan som en frisbee (som en annan gör med sin bärbara dator) för att jag inte kan slå rekorden. Så då tänkte jag att jag kunde kolla facebook o data nörda mej lite men självklart krånglar både datorn och internet då börjar de fara rök ur öronen så jag tog mej en macka ist o simsalabim så är man på bra humör igen. Men vad ska man göra av resten av dan? är inte så mycke disk o dammsög o tvätta gjorde jag ju igår.

Jag, mamma o Johanna ska på spa på lördag morgon. Min gamla klasskamrat Anders ska hålla i det. Jag längtar såå, för förra gången mamma va på de så var hon helt salig när hon kom hem o berätta vad dom hade fått göra, så ska bli spännande! Jätte kul att Johanna ville följa med också vi kommer vara dom lenaste o hetaste tjejerna på stan :)

Nä nu blire duschen!

Ha en underbar dag allihopa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men va avis jag blir på att ni ska på spa...