onsdag 18 mars 2009

Inte utan banan

Igår va jag o Madde jätte duktiga vi for till badhuset för att träna o simma men att träna på gym är inte riktigt min grej kände jag, förutom om jag kanske har en personlig tränare som står o säger vad jag ska göra vilken vikt jag ska ha o hur många gånger de skall göras. Men vi tränade ändå i mer än en timma om man räknar med simningen så jag är nöjd o glad förutom att jag missade så mycke av det fina vädret men är ju fint i dag också så jag sitter på bron o skriver nu :) efter träningen så gick vi o köpte fisk o nötter till den underbart goda maten vi gjorde, har äntligen fått smaka Maddes berömda fisk :) o sen avlutade vi kvällen med lite serier o kaffe.

Så då sitter man här på bron o längtar tills gräset kommer fram så man kan lägga sej på de o skriva istället för att sitta på bron så idag blir det o hjälpa våren lite på traven o hacka lite is å skotta lite snö.

xoxo VagiGirl!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men hej!!! skont att varen borjar na umea ocksa!

Anonym sa...

Ja man kan ju iaf hoppas att jag gör det..

ja det är riktigt najs väder idag.. har suttit ute på altanen nu ett tag och solen värmer riktigt mycket nu.. Jag och simon började prata om kubb och grillning...åh va härligt!

så du gillade alltså min firre... va kul =)