måndag 16 mars 2009

Söka jobb

Hej alla glada!

Ja då är man tillbaka på ruta ett. Kommer känns konstigt att söka jobb igen, har jobbat på frasses nu i snart fyra år men nu börjar de gå mot sitt slut. Så eftersom jag är ledig hela denna vecka också så tänkte jag göra lite nytta som att ringa Bjuregården som är ett äldreboende i Bjurholm som jag sommarjobbade på 2004 o Missionären som är en förskola (dagis) som jag vikarierade på ett halvår och be dom skicka hem ett intyg på att jag har jobbat där både för att de är bra o ha när man söker jobb och för att arbetsförmedlingen ska bli nöjda. Sen skulle jag även gå o anmäla mej på vikariepoolen men viste inte riktigt vart dom höll till så jag gick till arbetsförmedlingen o fråga om hjälp men som vanligt kommer man därifrån som ett stort frågetecken men till slut blev de i alla fall rätt så nu ska jag bara göra en användare på kommunens hemsida så får jag förhoppningsvis komma på intervju o sen hokuspokus så har ja ett jobb :)
ja just de ja, jag va även förbi mammas jobb för att hämta hennes papper till försäkringskassan när jag ändå skulle till ams för nu ligger ju försäkringskassan bredvid ams plus att jag hade ju också papper som jag skulle fylla i o lämna där efter mina tre veckor som sjukskriven.
Oj nu blev de bara massa babbel om ams, jobb o försäkringskassan. KUL!!


nä nu kom jag på varför jag ville börja me bloggen skulle ju visa alla fina smycken jag gör :)



Här är mina just nu favvo.

Hade massa fina gröna pärlor så passade på o göra några matchande grejer har även gjort tre par örhängen i samma men dom har jag inte lyckats ta kort på än.

Halsbandet i mitten är meningen att du ska kunna ha som armband också om man vill.

Kanske lite svårt o föreställa sej nu när de ligger som ett halsband på bilden men men...jag älskar dom :)


Har äntligen fått köpt hårfärg idag så nu blire o färga av :) Ha en trevlig dag på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaaaajs! jättefint halsband ju =)