onsdag 25 mars 2009

That 70's show

Håller på o bli tokig för jag har inget internet till min dator för tillfället o lillebror sitter ju vid datorn 24h om dygnet, jag skojar inte han sover med datorn i sängen. Men nu har jag sagt att jag ska skriva mitt cv så jag kan få ha datorn ett tag utan tjat. Men ska förbättra mitt cv också så de va ju inte helt en lögn. Känns inte alls nå kul o bli av med jobbet (speciellt för att jag ska ju spara pengar till min jordenruntresa) men ändå bra o få lite förändring. Så nu väntar jag bara på dom sista papperna jag ska ha till mitt cv så är jag redo o söka jobb. Har letat papper som en dåre dom senaste dagarna o blir tokig för att jag inte har någon ordning på nått så har bestämt mej för o rensa mina grejer ordentligt o verkligen ha en loppis för o få bort allt skit jag har o förhoppningsvis få ihop en slant. Nä nu kallar maten o de är ju våffeldagen så självklart blir de våfflor med sylt o grädde :)

Inga kommentarer: