söndag 22 mars 2009

Ja må hon leva ja må hon leva...

Underbar väckning fick man i dag, mamma pappa morfar o lillebror sjöng ja må hon leva o la massa paket o kort på en. Som när man va liten :) jag fick mest pengar eftersom jag hade sagt till alla släktingar att de va de jag ville ha så jag kan spara till resan annars fick jag ett fotbad med ett kitt fotvårds produkter som jag ska testa ikväll måste ju ha lite lyx när man fyller år men de va inte allt utan sen när jag kom ner hade mamma kokat te o gjort en macka till mej o så stod de en fin bukett med rosor på bordet.
Har även kollat på när lillebrors lag spela fotboll men eftersom vi bara kolla på andra halvlek o det va en träningsmatch så spelade självklart Mackan inte nått den halvleken :( men dom vann iallafall med 10-2 och Marcus gjorde tre mål.
Men nu sitter jag bara o väntar på att de ska bli mat o sen blire tårta, mmm!

3 kommentarer:

Anonym sa...

värsta mysdagen =)

sabulous sa...

men du... Da har vi alltsa ett riktigt fotbad till nasta gang ja kommer?! pedikyr, pedikyr, pedikyr!!!

Hanna sa...

yes :)