fredag 20 mars 2009

Fredag jag är kär

ja då har man två dagar kvar till man är halva vägen till 50. Men de ska firas :) ikväll ska jag o Madde fira med fin midda o vin o sen milkshakedrinkar o sen utgång. Är redan stressad över allt som ska göras, de är en lååång lista! Men nu har jag som jag alltid gör när jag är stressad bestämt mej för o göra ingenting o sluta va stressad så jag blir mer stressad sen.

I onsdags va jag ute med pete o träffa som vanligt när man är ute på pipes på onsdagar världens konstigaste människor o självklart de som stod överst på min lista den kvällen att sova hemma gick åt skogen blev ju såklart o sova hos pete men jag hann ändå göra allt jag skulle göra dagen efter så de löste sej.

Nä nu ska jag sakta börja på den långa listan som ska göras idag blir o gå till Madde med alla grejer först så får man en avkopplande promenad på köpet.

Ha en underbar fredag allihopa!!!

Inga kommentarer: